irt medical education
کاربرد نظریه ی سؤال - پاسخ در حیطه های مختلف آموزش پزشکی
irt medical education
کاربرد نظریه ی سؤال - پاسخ در حیطه های مختلف آموزش پزشکی
خانه
درباره من
تماس با من
طبقه بندی موضوعی
مقالات
(۲۰)
IRT
(۱۰)
پروژه Monte Carlo
(۳)
یک مقایسه بین تئوری کلاسیک – تست و تئوری سؤال – پاسخ
(۲)
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی سؤال بوسیله Xitao Fan
(۵)
آموزش پزشکی
(۱۰)
پاسخگویی اجتماعی
(۱)
حداقل الزامات و استاندارد ها در آمورش پزشکی
(۱)
پیامدهای یادگیری دوره پزشکی عمومی در اسکاتلند پایه ای برای توانمندی در پزشکی عمومی
(۳)
ادغام آموزش پزشکی و سیستم مراقبت سلامت در کشور
(۱)
کنفرانس Outcome Based Education
(۴)
کتاب
(۲)
آموزش پزشکی
(۲)
برنامه ریزی درسی
(۲)
کارگاه
(۱)
خلاصه آمار
کلمات کلیدی
پیامد یادگیری
توانمندی
پارمتر حدس
پارامتر دشواری سؤال
پارامتر تمیز
نظریه ی سؤال - پاسخ
مونت کارلو
صحت
شبیه سازی
ثبات
پاسخگویی اجتماعی
context
content
Social Accountability
نیاز سنجی کلی
نیاز سنجی فراگیران مورد هدف
رویکرد شش مرحله ای
روش های تدریس
راهبرد آموزشی
دانشکده پزشکی
برنامه درسی آموزش پزشکی
اهداف عمومی و اختصاصی
ارزشیابی بازخورد
کوریکولوم
بایگانی
مهر ۱۳۹۴
(۱)
شهریور ۱۳۹۴
(۲۲)
آخرین مطالب
۹۴/۰۷/۱۴
آزمون برازش یافته رایانه ای
۹۴/۰۶/۲۶
شناسایی مشکل و نیازسنجی کلی (قسمت اول)
۹۴/۰۶/۲۵
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت پنجم)
۹۴/۰۶/۲۴
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت چهارم)
۹۴/۰۶/۲۳
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت سوم)
۹۴/۰۶/۲۲
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت دوم)
۹۴/۰۶/۲۱
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت اول)
۹۴/۰۶/۲۰
کنفرانس Outcome Based Education (قسمت چهارم)
۹۴/۰۶/۱۹
کنفرانس Outcome Based Education (قسمت سوم)
۹۴/۰۶/۱۸
کنفرانس Outcome Based Education (قسمت دوم)
محبوب ترین مطالب
۹۴/۰۶/۱۰
پروژه Monte Carlo (قسمت اول)
۹۴/۰۶/۱۱
پروژه Monte Carlo (قسمت دوم)
۹۴/۰۷/۱۴
آزمون برازش یافته رایانه ای
۹۴/۰۶/۱۸
کنفرانس Outcome Based Education (قسمت دوم)
۹۴/۰۶/۱۶
یک مقایسه بین تئوری کلاسیک – تست و تئوری سؤال – پاسخ (قسمت دوم)
۹۴/۰۶/۱۸
کنفرانس Outcome Based Education (قسمت اول)
۹۴/۰۶/۱۳
پیامدهای یادگیری دوره پزشکی عمومی در اسکاتلند پایه ای برای توانمندی در پزشکی عمومی (قسمت دوم)
۹۴/۰۶/۱۵
یک مقایسه بین تئوری کلاسیک – تست و تئوری سؤال – پاسخ (قسمت اول)
۹۴/۰۶/۲۴
تئوری سؤال- پاسخ و تئوری-کلاسیک- تست: یک مقایسه تجربی از آمارههای آزمودنی/ سؤال (قسمت چهارم)
۹۴/۰۶/۱۷
ادغام آموزش پزشکی و سیستم مراقبت سلامت در کشور
نویسندگان
مجید شفیعیان
(23)
پیوندها
ایران فونت
گروه آموزش پزشکی تهران
Mind Map
پشتیبانی کارگاه های برگزار شده
۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است
۱۴
مهر
آزمون برازش یافته رایانه ای
سلام لطفا فایل سخنرانی بنده به تاریخ 94/7/14 را در سایت با عنوان آزمون برازش یافته رایانه ای را دانلود نمایید.
برای مشاهده ی فایل هم پس از اجرا کردن بر روی گزینه ی Read only کلیک نمایید.
ممنون
دریافت
حجم: 1.58 مگابایت
توضیحات: آزمون برازش یافته رایانه ای
۰ نظر
۰
۰
مجید شفیعیان